Welcome Guest   Login or Create an account
LIVE CHAT | INSTANT MESSENGER | BOOKMARK US
FORUM
New Posts | My Topics | My Recent Posts | My Forum Settings | Subscriptions
Hier gaan we weer deel 2
        Total Views: 74624 - Total Replies: 87
Nov 04 2010, 3:36 am - By pd35  <=AGS=>
pd35  <=AGS=>

 
Een vreemdeling komt in de stad en gaat een bar binnen. Achter de bar ziet hij een grote ton staan die tot de rand is gevuld met 10-eurobiljetten. De man schat dat er duizenden euro's in moeten zitten. 'Wat is dat met die ton?' Vraagt hij aan de barman. Waarop deze antwoord 'je moet 10 euro betalen en als je vervolgens drie testen hebt doorstaan krijg je al het geld'. 'Wat zijn die drie testen?' 'Eerst betalen, dat zijn de regels...' De man betaald en het biljet gaat in de ton. De barman zegt: 'OK, dit is wat je moet doen... Eerst moet je een hele liter peperteguila in een keer opdrinken, zonder een spier te vertrekken. Ten tweede, er zit buiten een pitbull aan een ketting met een zere kies. Die moet je eruit halen met je blote handen. Ten derde, er zit boven een vrouw van 90 jaar die haar hele leven nog niet is klaargekomen, je moet er voor zorgen dat ze klaarkomt.' De man antwoord 'ik weet dat ik mijn 10 euro heb betaald, maar ik ben geen idioot, ik kan dat niet allemaal doen. Onmogelijk!' 'Je vroeg het en ik heb het je verteld. Je geld blijft in de ton. Dat zijn de regels.' De tijd gaat voorbij, de man drinkt nog wat en vraagt dan behoorlijk aangeschoten: 'Waar is die tequila?' Hij pakt de liter tequila met beide handen vast en slaat hem in een keer achterover. Tranen stromen over zijn gezicht maar hij vertrekt geen spier. Vervolgens zegt hij:'Ok, nou het hondje he?' Hij waggelt naar buiten en spoedig horen de gasten een enorm gewroet en geschuifel. Ze horen blaffen, schreeuwen, gillen en grommen, en plotseling een stilte. Juist als ze denken dat de man zeker dood moet zijn, waggelt hij de bar weer binnen, zijn shirt aan repen en zijn lijf vol schrammen. 'OK', lacht hij, 'en waar vind ik nou die vrouw met die zere kies?'
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic


Nov 21 2010, 5:14 am - Replied by: Cable
Cable

Onderweg naar hun  bruiloft, verongelukt het jonge katholieke koppel bij een fataal  auto-ongeluk. Het volgende moment staan ze voor de hemelpoort waar  ze op Petrus wachten. Terwijl ze wachten vragen ze zich af of ze  in de hemel kunnen trouwen. Wanneer Petrus opdaagt, vragen ze het  hem. Petrus antwoordt:
"Ik weet het niet. Dit is de eerste  keer dat iemand dat vraagt. Ik ga het wel even uitzoeken." 

Het koppel wacht, en wacht. Twee maanden gaan voorbij en  het koppel wacht nog steeds. Terwijl ze aan het wachten waren,  discussieerden ze over, als ze mochten trouwen in de hemel, hoe  het zou zijn om voor eeuwig getrouwd te zijn.
"Wat als het  niet werkt?" vroegen ze zich af, "zitten we dan voor eeuwig aan  elkaar vast?"

Na nog een maand keert Petrus eindelijk  terug en hij ziet er afgepeigerd uit.
"Ja", zegt hij, "jullie  kunnen trouwen in de hemel."
"Dat is geweldig!" zegt het  koppel, "maar we vroegen ons af, wat als ons huwelijk niet werkt?  Kunnen we dan ook een scheiding aanvragen in de hemel?"
Petrus  wordt rood van woede en gooit zijn klapbord op de grond.
"Wat  is er?" vraagt het koppel angstig.
"Kom op zeg!" schreeuwt  Petrus, "Het kostte mij drie maanden om hier een priester te  vinden! Heb je enig idee hoe lang het gaat duren voordat ik hier  één advocaat vind ?"
Nov 23 2010, 3:53 pm - Replied by: pd35  <=AGS=>
pd35  <=AGS=>



het oud maar leuk
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic


Nov 25 2010, 4:36 am - Replied by: pd35  <=AGS=>
pd35  <=AGS=>

Dit wapen heb een klein kick back


Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic


Dec 02 2010, 3:34 pm - Replied by: pd35  <=AGS=>
pd35  <=AGS=>


Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic


Jan 12 2011, 4:01 pm - Replied by: pd35  <=AGS=>
pd35  <=AGS=>


Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic


Jan 17 2011, 8:27 am - Replied by: Sgt.Lewis  =GMJ=
Sgt.Lewis  =GMJ=


pd35-ALPHA wrote:
Een vreemdeling komt in de stad en gaat een bar binnen. Achter de bar ziet hij een grote ton staan die tot de rand is gevuld met 10-eurobiljetten. De man schat dat er duizenden euro's in moeten zitten. 'Wat is dat met die ton?' Vraagt hij aan de barman. Waarop deze antwoord 'je moet 10 euro betalen en als je vervolgens drie testen hebt doorstaan krijg je al het geld'. 'Wat zijn die drie testen?' 'Eerst betalen, dat zijn de regels...' De man betaald en het biljet gaat in de ton. De barman zegt: 'OK, dit is wat je moet doen... Eerst moet je een hele liter peperteguila in een keer opdrinken, zonder een spier te vertrekken. Ten tweede, er zit buiten een pitbull aan een ketting met een zere kies. Die moet je eruit halen met je blote handen. Ten derde, er zit boven een vrouw van 90 jaar die haar hele leven nog niet is klaargekomen, je moet er voor zorgen dat ze klaarkomt.' De man antwoord 'ik weet dat ik mijn 10 euro heb betaald, maar ik ben geen idioot, ik kan dat niet allemaal doen. Onmogelijk!' 'Je vroeg het en ik heb het je verteld. Je geld blijft in de ton. Dat zijn de regels.' De tijd gaat voorbij, de man drinkt nog wat en vraagt dan behoorlijk aangeschoten: 'Waar is die tequila?' Hij pakt de liter tequila met beide handen vast en slaat hem in een keer achterover. Tranen stromen over zijn gezicht maar hij vertrekt geen spier. Vervolgens zegt hij:'Ok, nou het hondje he?' Hij waggelt naar buiten en spoedig horen de gasten een enorm gewroet en geschuifel. Ze horen blaffen, schreeuwen, gillen en grommen, en plotseling een stilte. Juist als ze denken dat de man zeker dood moet zijn, waggelt hij de bar weer binnen, zijn shirt aan repen en zijn lijf vol schrammen. 'OK', lacht hij, 'en waar vind ik nou die vrouw met die zere kies?'

ROFL
Grab 'em by the nose and kick 'em in the butt !
Jan 20 2011, 6:19 pm - Replied by: pd35  <=AGS=>
pd35  <=AGS=>


Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic


Feb 05 2011, 3:03 am - Replied by: Cable
Cable

De jager.

 

 

 

 

 

 

 



Een jager komt in een kroeg die bekend staat binnen het jagerswereldje en waar de nodige trofeeën aan de muur hangen.
Hij raakt in gesprek met wat collega jagers en durft op een zeker moment
 de gedurfde bewering te doen, dat hij geblinddoekt aan een huid kan voelen
wat voor een dier het is geweest en hoe het dier de dood heeft gevonden.

"Onmogelijk," beweren de andere jagers en zij dagen hem uit het tebewijzen.
Als de man het goed heeft, krijgt hij van iedereen een rondje;
Heeft ie het fout, dan moet hij aan iedereen een rondje geven. Zo gezegd,
 zo gedaan. De man wordt geblinddoekt en krijgt een huid in zijn handen
gedrukt.

Na enig voelen, zegt hij: "Grizzly beer," en na het betasten van deschotwond:
"Winchester, Kaliber .375 H&H Magnum.- 285 grain Grand Slam kogel."


De jagers zijn stomverbaasd en vervolgens drinkt de man alle drankjes
 gretig op. Maar.., er bestaat toch enige twijfel en men daagt hem nog een
keer uit.

Een van de jagers haalt een huid uit zijn auto en geeft die aan degeblinddoekte man, die weer begint de huid en de wond te betasten.
"Bengaalse tijger, gedood door een schot met een Mauser Model 2000 Kaliber

9,3 X 64,- 270 grain Naturalis kogel."
Met dit antwoord krijgt hij de handen op elkaar en vervolgens kan hij zich
 een compleet delirium zuipen.
Zwaar bezopen gaat hij naar huis en kruipt stilletjes naast zijn vrouw het
 bed in.

De volgende ochtend wordt ie wakker met de nodige koppijn en in de spiegel
 ziet hij, dat ie een gigantisch blauw oog heeft.
"Ik weet dat ik gisteren knap gezopen heb, maar ik weet absoluut zeker,
 dat ik niet gevochten heb of me ergens tegen gestoten heb en toch heb ik
een blauw oog?!" zegt hij tegen zijn vrouw.

"Dat klopt," zegt zijn vrouw "dat heb ik gedaan."
"Waarom?" vraagt hij.
"Nou, toen je eenmaal in bed lag, begon je mij een beetje te betasten en
 te strelen en toen je met je hand aan mijn pruim zat, zei je ineens:

"Stinkdier;  gedood met een bijl."

Feb 18 2011, 11:27 am - Replied by: Cable
Cable

Een man heeft een nieuwe Mercedes gekocht en gaat op een
mooie zomeravond even lekker een stuk rijden...

 
Het dak eraf, de wind glijdt door zijn haar en hij besluit eens
te kijken hoe hard zijn wagen nou eigenlijk kan.


Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft,
ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten...


"Met geen mogelijkheid dat ze een Mercedes kunnen bijhouden,"
denkt hij nog en trapt de bolide nog harder op zijn staart.
Pijlsnel vliegt hij over de weg : 190, 200, 230 zelfs, maar. . .
de politiewagen blijft nog steeds vlak achter hem.

"Waar ben ik godsnaam mee bezig?" denkt hij en hij gaat naar
de kant van de weg.


De agent loopt naar hem toe, pakt zijn rijbewijs aan zonder ook
maar iets te zeggen, bekijkt zijn rijbewijs en auto aandachtig.


Ineens zegt hij: "Ik heb een lange zware dag achter de rug en
jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag.
Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als je me een
zééééér goed (!!!) excuus kan geven, ééntje die ik ook nog
nooit eerder heb gehoord waarom je zo over de weg scheurde,
dan laat ik je gaan!"

"Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een
politieagent,"  zegt de man, "en ik was bang dat je haar terug
wilde geven!"

Waarop de agent zegt: "Een prettige avond nog..." 
Feb 20 2011, 2:13 pm - Replied by: Cable
Cable

Bij  een bushalte staan een oude en een jonge man
De jonge heeft een uitbundige  rood-blauw-groene hanenkam en in neus en oren hangen de nodige  ringen met kettingen van allerlei soort.

De  oude man staat hem aandachtig te bestuderen en kan zijn ogen niet  van hem afhouden.
De jonge man merkt dat wel en vraagt op een gegeven moment:
'Heb jij nooit iets geks gedaan, toen  je jong was? '
'Jawel' antwoordt  de oudere:
'Ik  ben eens een keer zo dronken geweest dat ik sex heb gehad met  een kip.... en nu sta ik me af te vragen of jij misschien mijn  zoon bent..... '
 

 


 
© Copyright 2024 Novalogic Inc